неделя, 9 ноември 2008 г.

Гърция -Едеса-водопадите

4 коментара:

Анонимен каза...

Прекрасна снимка!

Petkova каза...

Благодаря!

Анонимен каза...

И на мен ми хареса!Други снимки в Гърция правила ли си?A в Турция и другите съседни страни?

Petkova каза...

В Гърция бях няколко пъти и съм направила много снимки,но за жалост най-сполучливите ги имам само в албума си,но не и тук.Ще прикача някоя снимка от Метеора и от Солун.Преди време ми се обади по телефона 1-ва братовчедка на мъжът ми и ми каза,че е внесла капаро да отиде вз Турция- Принцови острови.Не исках да я разколебавам да ходи там,но така се получи,защото й препоръчах Метеора.Скоро ми се обади отново и ми каза,че се отказала от Турция и ходила на Метеора.Изказа ми благодарност,защото много й харесало.Именно затова й дадох съвета си.Иначе Принцови острови с нищо не ме впечатлиха.Очаквах да видя нещо хубаво,та нали турски богаташи живеят там.Казаха ни,че те се грижат да не замърсяват въздуха на острова се движат не с автовозила а само с велосипеди и файтони.Ок,ама така мирише на конска урина от километри,че язък за идеята и реализацията й.Иначе плаването по море до Принцови острови е прекрасно.През цялото време виждаш брега,осеян с къщи и джамии,а от далече е прекрасно да се гледа!За Истанбул няма да пиша.Може много да се каже.
За други съседни страни дето ме питаш ще отговоря,че да,била съм.Ще прикача снимки от Македония,но от Сърбия в която съм ходила също няколко пъти тук нямам снимки,само в албумите ми.Имам прекрасни снимки от Сърбия(спомени също)жалко,че не мога да ги покажа.